Jag är pank. Luspank.

SÅDÄR, jag och syster är vakna, dock lite senare än planerat. Vi somnade väl kring sex igår nån gång, eller imorse rättare sagt. Klockan 3 ska Pernilla på inflyttningsfest, så tiden är knapp. NÅVÄL, allt går om man vill. Just nu agerar jag lite kock (tog över systers position) och rör om lite i grötgrytan. Jovars, helt värdelös är jag inte när det gäller matlagning! Om jag nu inte bränner fast det här vill säga... (Sprang iväg för att röra om.)

Idag har jag planerat absolut ingenting. Ska väl hem till min otroligt deprimerande lägenhet, och kanske städa lite... Min högsta önskan just nu är verkligen att flytta, jag KAN inte bo på ett ställe som nu! Jag får tame fan klaustrofobi där inne... Huvva! Hm, jaja, det gäller bara att uthärda en kort vecka, sen sticker jag tillbaka till Malå till helgen. Får se hur länge jag stannar där, ekonomin är INTE på topp just nu, och för tillfället har jag väl cirkus -500 kr att leva på. ILLA. Men som sagt, allt går om man vill. NU; njuta av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0