John travolta is smokin hot

Oh hello mi ladies. Idag blev trots allt ingen sitta-inne-och-titta-på-serier-dag utan istället blev det så att jag sov, LÄNGE, sen fick jag även besök av min granne, Tim timmerman (Visst var det vad du kallades när du var sådär.. 5?) och sen har jag och mor min planterat lite blommor. Helt OK söndag måste jag säga. Imorgon ska jag i alla fall till tandläkaren tjugo i tre, och sen sticker jag nog vidare till Lycksele kring halv fyra för att göra Jessika sällskap halva veckan. Men dock tar jag nog med mig datorn, och Jessika kommer vara borta under dagarna så jag lär nog uppdatera som vanligt ändå. Nåväl, nu har jag precis sett Hairspray och nu när den är slut ska jag krypa till kojs! Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0