Mitt namn är mycket och jag vill ha mer

LIVET LEKER, jag har precis insett att jag har sommarlov på riktigt, och jag njuter för fullt! Utom att jag är sjuk.. Men det håller på att minska lite nu, jag dog i alla fall inte i natt av hostattacker! Istället drömde jag något om en lägenhet och satt mig upp i sängen och såg ut att "måla" väggen, skrattandes. Jessika är vittne. Hm...

IDAG ska jag och Jessika hem igen. Bussen går kring fyra, jag har faktiskt ingen aning, Jessika är killen med kollen. Innan dess ska vi hinna städa ihop här, packa och kanske sola också, det återstår att se. Vädret är fint idag, men  vi har inte varit ute alls. Lika bra, vi vaknade ändå för mindre än en timme sen. Jag i alla fall. Fast Jessika gjorde då inget vettigt trots att hon vaknade tidigare än mig. HEHE. Aja, Jessika har köpt nya skor som jag sitter och nöter in just nu, för dom är FINA och jag vill också ha dom. Mums. Nåväl, när ekonomin ser ut som min gör så får man inget annat än att gilla läget. Men snart rullar nya pengar in, så jag klagar inte.

OJ ÄNDÅ, nu  måste vi spurta! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0