Scared. Scarred.

Hey dudes! Jobbade igår, och stack sen till Linnéa & co. GREAT TIME. Såg däremot "The fourth kind" och jag kan bara säga att jag är ärrad för livet! FY Å FAN. Som jag berättat nån gång tidigare är aliens INTE mina bästa vänner, och nu känns ju det vänskapsbandet förevigt frånvarande. Nåväl, jag lever i alla fall och det tackar jag gudarna för! Eller gudarna... UH, vilken film.

Idag har jag jobbat, klippt gräs, plockat skräp, planterat osv. Spelar ingen roll, jag är i alla fall på gränsen till att däcka nu. Har sovit alldeles för lite den här veckan, kanske hälften så lite som jag brukar, och det känns! Men nu har jag i alla fall gått på helg och det känns inte annat än skönt! Nu ska jag powernapa, sen äta, sen kanske ta en bild på mina ben för det är SINNESSJUKT vad myggbett jag fått! Heeeeelt sick. Jaja. POWERNAP.


Kommentarer
Postat av: persikobajs

JAG SA JU DU SKULLE SE DEN! den är horrible ... :)

2010-06-24 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0