Sliten

Hemkommen från en skogsvandring med skolan. Att man kan bli så trött och utnött alltså... Måste säga att jag med all förmodan inte kommer kunna gå imorgon. Först och främst bar jag en feting till ryggsäck på ryggen, vilket min rygg verkligen inte är gjort för, vilket kändes idag när vi tog på den dag nr 2 för att gå tillbaka till bilarna. Känns som att jag har blåmärken formade som min ryggsäck. It fuckin hurts! Men det är bara att bita ihop. När jag sen bar min ryggsäck idag, bara en kort (6 km?) bit tillbaka till bilarna hade jag packat snett så all tyngd hamnade på vänster sida. Inte heller så bra. När vi sen kom hem och slutade för dagen var det bara att ta på sig ryggan och cykla hem. KAN NI FÖRSTÅ ALL DENNA SMÄRTA? Den är OLIDLIG. Men som sagt, he ä ba å bit ihop å håll igen, så jag ska minsann inte klaga nåt mer. Eller jo, bara ifall jag får så ont att jag måste göra nåt åt saken, men så långt tror jag inte det ska gå.

Tog i alla fall inte med mig kameran, vilket jag ångrar galet mycket nu.. Har i alla fall två bilder på Oskar som jag tog med mobilen. S'atteh.... Voíla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat. Nu har du lärt dej nåt om ryggsäckar också.

2010-06-02 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0