God mat!

Såja - framme i Norsjö hos farsgubben. Eller ja, kom fram för 4 timmar sedan, men ni fattar vad jag menar. Vi har hunnit handla, göra mat, äta mat, äta kladdkaka, och nu sitter jag här vid datorn och söker lägenhet. MÅSTE hitta en roomie för detta går inte, JAG MÅSTE HA ETT STÖRRE PLACE! Nåväl, det fixar sig. Jaja, vi åt i alla fall HIMMELSKT god mat idag! Blev potatissallad, grillad kyckling, grilloumi (Typ halloumi) och en sallad gjort på melon, rödlök, fetaost och mynta! Kan säga att det satt fint i kistan! Nu är jag mätt som ett svin, och kladdkaka med grädde på det satt ju som smäck! Kunde inte vara nöjdare, mat är min passion här i livet. GUD så gott det kan vara! MEN - nu ska jag fortsätta njuta av livet och nöta blocket.se! Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0