Växande molnighet

Oj så problematiskt det kan bli!
Blev väckt halv elva av att Jessika ringde och ville ha sällskap. Snackade med henne sådär 30 min, sen steg jag upp, käkade frukost, packade, krajjade en spegel (7 års olycka HERE I COME) och till slut skulle jag ut för att checka så att moppen skulle starta när jag väl skulle börja bege mig. Gissa tre ggr om den startade. SVAR: negativt. SURT, försök efter försök efter försök men den snarare dog än startade.. SÅ, what to do? Tigga skjuts? Kolla bussar? Upp springer jag och gör båda på samma gång. Ser att det går en buss 14.23 från Nåda. Anländer 14.40 till Malå busstation. JAHA?! DÅ ska jag vara hos tandläkaren! Hrpmft, det får gå. Jaja, ska packa ihop det sista nu, och sen sticka ner så jag inte missar bussjäveln. Jag skulle ju bokstavligt talat avlida av ilska. AHHHH JAG BLIR TOKIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0