Back on track

NU är jag åter från min otrohoholigt tråkiga bloggtorka! Förhoppningsvis. Nej men nu ska jag faktiskt skärpa mig, för jag VILL blogga. Jag är bara lite för lat sometimes..

Hur som helst, min helg har varit awesome! Oskar och Anna foljde med till mig i helgen och vi var på nådastöten och jobbade + middag och bad på kvällen! Jag tog även Annas skoteroskuld! JAPP JAG ÄR NÖJD!

Det var i alla fall sweet, och igår åkte jag buss med Linnéa back to umeå-town. Det var även det MYHYHYCKET mysigt, vi snackad gamla minnen och resor och allt möjligt. Så kände jag taggen på livet! Så nu gäller det bara att inte falla ner tillbaka i depp-träsket utan bara tagga för allt bra som kommer hända resten av mitt liv!

Nåväl, nu ska jag slå av tvn så jag slipper se cops, sen ska jag kanske ta tag i lite läxa som fått vänta ett bra tag medan mitt internet var borta! Bra Rut, fortsätt så.

Kommentarer
Postat av: Isak

VADÅ SLIPPER SE COPS. STRYK FLICKA.

2010-03-22 @ 20:54:23
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0