Charmigt

Känns som att jag har gjort otroligt mycket idag faktiskt! Tog en liten skotertur innan middagen, och sen blev det som sagt då go'middag och efterrätt även idag. Yummi! Men nu är jag trött som ett äckel så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Blir i alla fall en tidig kväll för mig!

OCH just det! En sak jag inte berättat! Jag har klippt mig! Fast det är inget speciellt egentligen, blev bara en toppning. En rätt rejäl toppning enligt mig, blev väl lite kortare än jag planerat men så går det när morsan får klippa en för inga pengar alls! Smällar man får ta liksom!

Nämen en vacker dag ska ni få en bild, kanske när jag fått styla mitt hår. Har verkligen inte gjort nånting med mitt hår sen i fredags så att... Nämen som sagt, en vacker dag! Tills dess kan ni ju få en gammal bild när jag hade mitt "långa" hår!
Riktigt charmig bild också!

Kommentarer
Postat av: alice

tjenare, jag ska till MAlå imorgon och sova med lite tjejer i hotelstugorna,om du är hemma kan du ju höra av dig så kanske vi kan ses?, jag har inte kvar ditt nummer då min mobil blev stulen .. men har samma nummer! vi stannar till på torsdag,kram =)

2010-03-08 @ 21:16:16
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0