Cold shower

Rut var på hugget idag, köpte en tisha, en klänning och den grå munkisen jag snackade om tidigare.. Lägger upp bilder senare, kanske redan ikväll t.om! Får se. Är i alla fall nöjd med mina inköp än så länge. Vi får väl se hur länge det håller! Hehe.

Förresten så sitter jag hemma i nåda nu. Blev att impuls-sticka hem idag efter skolan med Jossan så att.. Blev helt oförberett, stack en sväng på stan efter skolan och sen var det bara att sticka hem och packa jävel. Blev en hel den packning för i helgen, men det är så det ska vara! Man vill ju ha lite valmöjligheter! Hann förresten också spontanstäda min lägenhet! Det kändes sjuuuhuhukt skönt! Jag har nog aldrig haft så stökigt i hela mitt liv, nånstans! Men när man får några minuter över inser man att det går sjukt fort att bara tvärstäda. Måste bli bättre på det... Nej nu måste jag börja tänka på refrängen, ska upp tidigt imorgon och sticka på nilaskolan! YES SIR!

Puss på livet, och helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0