I was aiming for the sky

TODAY IS A GOOD DAY! Ja, vissa dagar blir jag bara så taggad att det finns inte ord för det!

Klockan är i skrivandets stund 11.07, och jag ska just nu stiga upp, fika roast'n'toast och oboy, sen ta en dusch och göra mig iordning. Sen sticker vi och köper lite färdgodis och sen tar vi bilen och åker till Skellefteå! 
  Och vad händer där tänker ni? JO! Jag, Rut Morén ska få en gitarr! ÄNTLIGEN! Min älskade efterlängtade gitarr som jag blev lovad i oktober! Ja som ni märker är min far inte speciellt snabb men nu har han allt tagit sig i kragen och nu blir det av!

I Skellefteå blir vi upphämtade av min mor och vi kommer köra till mormor och morfar och spendera natten där. På fredag morgon sticker vi vidare mot umeå, där jag och Olof ska göra en shoppingrunda! Och jag ska (förhoppningsvis) inte köpa nånting, men han behöver kläder AND I LOVE IT! Det finns inget bättre än att styla en pojke! Synd bara att han är så otaggad, men jag har faktiskt hört att han tycker om när jag "skämmer bort" honom med att välja kläderna. Ja, jag hoppas att han är åtminstone lite taggad idag och imorgon så man kanske kan flörta på honom nåt snyggt... HEH!

Nåväl, nu till roast'n'toastarna! PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: melisa

vill också ha en pojke att styla :(

2010-03-12 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0