Singel-och-lever-livet

Har varit en "tyck-synd-om-mig"-dag idag, eller vad man ska kalla den..
Bakade som sagt scones imorse, började ju prima redan där! Sen blev det att bara ta det piano, spela lite på just ett sådant, sitta vid datorn, chilla. Käkade middag, satt mig sedan vid tvn och tittade på program jag annars aldrig gör (Med tanke på att jag bara har 1:an, 2:an 4:an och 6:an) i min lägenhet. Såg lite grays, desperata hemmafruar, cougar-town och gossip girl. Inte varje dag det händer alltså! Sen gick jag hem, käkade min älskade ben&jerrys (läs mitt miserabla inlägg här) och läste lite bloggar och nu ska jag gå och lägga mig och läsa Linda Skugges bok "Akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad". Låter inte så illa va? Lite singel-och-lever-livet-style på den här dagen alltså! Har inga problem med såna dagar alltså! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0