SLÖSA PENGAR BA, GÖR SÅ!!!!!!!!!

Ty Rut har varit en usel sparare idag! Nåväl, jag klagar inte, har pengar ändå.. Köpte ett par fräscha leggings och ett sött diadem. Där gick väl lönen åt, den lilla jag fick av min korta tid på NETm! Så att så mycket back har jag inte gått so far. Nämen jag kände mig som tvungen att hitta nåt för i helgen för nu kan jag säga att det känns aningen torrt i garderoben! Hittade även en fräsch grå vanlig munkis som jag tänker köpa när studiebidraget kommer! Blir awesome.

Nämen gott folk, nu ska jag ägna mig åt att äta upp min mat, pommes, köttbullar och kanterellsås! Haha, en salig blandning, I know men såsen är så god, och det godaste är att doppa typ pommes i såsen, och då blev köttbullar enda alternativet så.. Så blir det!

PÅ ÅTERSEENDEEEEEEE

ville bara visa en smickrande bild när jag äter! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0