Taggad

Nu är mitt lov på topp! JAPP jag är happy!

Hade typ världens bästa dag igår med en trevlig dag hos Ellen, vi gick ut en sväng, fikade, såg film och spelade in en videoblogg! Den kommer upp på bloggen om ett tag, jag vet inte riktigt vad som hände för Ellen har inte laddat upp den, men snart kommer det! I swear!

På eftermiddagen stack jag sen till Linnéa där hon och Maja var, så vi hade lite mys framför tvn, sen for vi till backen och träffade några skellefteåbrudar! Det gillas!

Nu sitter jag hos pappa i norsjö och bara chillar och väntar på mat, och imorgon sticker vi till skellefteå och fixar en gitarr till moi! LIKE LIKE LIKE! Sen hämtar mamma upp oss där och sen sticker vi till umeå på fredag! JA jag tycker om mitt lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0