Ah ah ah aaaaaah

SÅJA, då var man hemma från dagens äventyr. Blev en liten middag hos Linnéa, och lite snack, dock inte mest med varandra utan vi satt med varsin telefon ett bra tag. Men så kan det vara ibland, vi pratar med varandra varje dag ändå!

Jessika kommer hit på torsdag. GUD vad den här långhelgen kommer äga. Jag ska tamefan inte ha en tråkig stund. NEJ, jag vägrar. Fast nu lär det slå om och allt kommer bli tråkigt. Jag tar tillbaka. Den här helgen ska vara den tråkigaste jag nånsin haft. Så.

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och baka en kaka. Det lutar åt sockerkaka, men jag är inte säker än... Får riktig beslutsångest. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Time will tell som jag brukar säga.

Imorgon är en dryg dag, men sen är det slut. The end. Finito. Aufwiedersehen. HEHE nåt sånt. Blir perfa! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0