Ännu ett stycke kaka

Såja, andra kakan på två dagar! Jag tycks vara i nåt litet bak-il nu, verkligen.. Nåväl, idag blev det en silverkaka. Ungefär samma som sockerkaka kan jag tänka mig, men den kändes lite mer.. "Speciell" så att säga. Så nu är det 50 minuters väntan innan jag får se det färdiga resultatet! Under den tiden ska jag väl kanske passa på att stöka undan lite här i lägenheten. Det behövs måste jag säga.. Avskyr att det så fort blir så stökigt på en sån liten yta! Hujedamig. Fast det hade nog blivit precis lika stökigt om jag bodde i en 300 kvadrats villa också, om jag känner mig själv.. Fast det gör jag väl inte, så vad vet jag. JAJA

SÅ HÄR SER KAKAN UT JUST PRECIS NU!

Och så här stor är förövrigt min spis&ugn. NOT HUGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0