Bilder från gårdagens prommis

We were hitchhiking down a long and lonesome road...

Taggad. Syns dåligt på bilden..

Våldtäktsbuske. Rätt fin dock, ur ett konstnärligt perspektiv.
Who am I kiddin', SOM OM JAG HAR ETT SÅNT?

Tycker om det här huset. Det känns lite spöklikt/lite pippi eller barnen i bullerbyn. Skräckblandad förtjusning helt enkelt.

Jag såg en skog. Eller.. Ett par träd. Funderade länge om jag skulle entra "the woods". Svaret blev JA.

Vad gömde sig på andra sidan om inte en kyrkogård. Creepy coincidence.

Fint var det i alla fall.

Dock tragiskt... På en av gravstenarna;

Det började bli dimmigt och kallt så jag bestämde mig för att gå hem. Adjö cemetery!




Kommentarer
Postat av: melisa

varför är du på en kyrkogård :s blir typ rädd för din skull...

2010-05-12 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0