JAG ÄR INTE BAKIS

Goder morgon alla pigga, glada, icke-bakis partare! Om jag förstått det här rätt var det alltså pretty many som partade igår, och jag kan inte säga annat än HAHA åt alla som är bakis idag.

Ikväll sticker jag tillbaka till Umeå, känns skönt. Ska STORHANDLA imorgon, för mitt kylskåp inte mycket ätbart. Sylt, kaviar och smör är väl vad som finns...
  Innan jag sticker hem vet jag inte vad som händer. Mest troligt INGENTING, ska packa, duscha och äta. Så det är väl vad min dag går ut på idag. OCH pumpa spotify till max! Måste passa på medan jag har högtalare! MH musik (Y) Har förövrigt tänkt sno ett assnyggt halsband av min bror idag.. Han använder det ändå inte så han lär nog inte sakna det. Är i alla fall ett halsband med en G-klav på. JÄVULSKT snyggt! Niz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0