no more pics for a year. at least

Hej hopp! Blev dålig update igår, men att lägga upp bilderna tog en sån jävla tid att jag inte hann med nåt annat. Stack i alla fall in till stan efter det och träffade storasyster. Blev middag och film med henne, och det kan jag säga satt inte fel en söndag som den! Sjukt skönt, och mysigt att få träffa henne också. Känns ju faktiskt lite pinsamt att vi träffas så lite trots att vi nu bor så nära varandra. Men det får det allt bli ändring på, när jag får sommarlov så jävlar ska jag våldgästa alla dagar i veckan. Nästan.

Nåväl, idag har jag haft musik. Försov mig (Förlåt mamma, I didn't mean to. Köp mig en väckarklocka, snälla.) och kom väl strax efter nio skulle jag tro. Har inte så stor koll faktiskt. Blev lite teori och lite rep, och nu har jag precis käkat lunch och väntar på att Linnéa ska komma hit så vi kan sticka på gympan tillsammans. Vi ska tydligen lära oss sätta upp tält idag. Spännande måste jag säga, aldrig känt mig så exalterad över gympa förut. Eller nåt. Jag och Linnéa ska även ha konditionstest. Ännu mer spännande. Kul att ha det tillsammans med Linnéa, flickan med typ sjukaste konditionen ever... UHU, inte nådigt... JAJA nu får jag fan ta och tagga till! TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0