Fräsch vurpa Ruttan

HEEEEEEEEY! Har haft en AWESOME helg so far, men än är den inte slut. Kan ju säga att det känns i mina muskler att jag spelade brännboll i fredags. Kan inte för mitt liv förstå hur man får träningsvärk i rumpan av det? Det känns även av i kastararmen, naturligtvis, och baksida lår. Hm, lite strange, men men, jag klagar inte, träningsvärk är NIZ.

Igår slingade jag mitt hår, som ni såg, blev blont, just the way I like it. Färgade även Linnéas hår som också blev nice. Vi stack in till stan kring halv sju, träffade Ellen, Eveline, Ante och Sebbe, såg lite olika band, hängde med folk, snackade med fyllon, osv osv osv. Svårt att sammanfatta allt. OCH, för att inte glömma min vurpa på skateboard! YES SIR, jag åkte skateboard, intet ont anande om vad som komma skulle. Vips låg jag på backen, SÅJA! Duktig kände jag mig. Nåväl, med hjälp från Ante och Sebbe ställde jag mig på brädan igen och sk8ate lite till. YES, duktig är jag. Kan ju även visa en fin liten bild på såret jag tjänade på vurpan!

Såja! Hur som helst, idag måste jag till Linnéa och hämta hem min tvätt (Oj så duktig som tvättat själv) och egentligen var det tänkt att vi skulle på bio ikväll med syster och her friend, men det verkar inte bli med tanke på min och Linnéas ekonomi. (Ni vet, slutet av månaden, fattiga studenter osv...) Så jag vet inte riktigt vad som händer istället. Time will tell. JAJA nu måste jag typ städa ihop lite här hemma, även om det är sjukligt städat nu jämfört med förut. Men nu ska jag tamefan lyckas hålla det såhär fint! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0