At peace

Sådär, första friden på flera dagar! Jisses vad jag stått i senaste dagarna må jag säga. Mycket för att vara mig i alla fall.

Har hunnit med att anlända till Umeå, träffa pappa, ha sleepover med "båda" mina familjer, flyttstädat, sagt hejdå till syster, shoppat med lillebror, få födelsedagspresenter, fixa i lägenheten osv. Mycket har jag haft för mig hur som helst. Nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag och jag satsar på att lägga kvällen till städning. Eventuellt en film där på slutet, om jag inte däckar innan jag ens orkar välja en rulle. Nåväl, slänger in ett par bilder på läggan i nuläget. Huvva!




Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: hahaha, kul att du gillarE rutan!! ;) :D



Härlig städning du har framför dig förresten (y) :D

2010-11-05 @ 22:04:08
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0