Läkerolisar

Jag tänkte på en sak idag... Hur otroligt ful man är när man äter läkerol! Har aldrig tänkt på det förut, tills jag såg en brutta på bussen. Det är alltså det sjukaste, vet inte om jag nånsin kommer vilja käka läkerol offentligen igen. Eller vänta, brukar jag verkligen bry mig så mycket om att inte se retarderad ut? NÄ. Hur som haver, ni hajar grejen. Åter till saken. Ni vet hur man äter läkerol va? Man liksom suger och tuggar försiktigt samtidigt? (Ignorera att det här kan misstolkas jättemycket...) Är det nån som nånsin har tänkt på hur det egentligen ser ut? Ej okej. EJ okej. Lite som när ett barn käkar typ. Lite så. Jaja. Eh. Tack. För. Mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Offentligen var ett tämligen obekant ord för mig, måste jag säga.

2010-11-29 @ 21:03:12
Postat av: Rutan

HAH offentligen! NAJS!!!

2010-11-29 @ 21:15:59
URL: http://jagheterrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0