Åter

Hej alla glada! Idag är det fredag, vilket innebär helg snart. Jag har redan helg, men väljer att spendera den på skolan. I alla fall en del av den. Som just nu t.ex. Blev en mycket kort dag så då är det lika bra att bara ta vara på den tiden och göra klart allt man har kvar. (Är en hel del kan jag lova!!!) NU väntar jag på att Jessika ska bli klar så vi kan gå och käka, för jag börjar hungra ihjäl. Sen ska vi sitta en stund till och göra massa massa skolarbete, och sen gå hem och bara. Ja, vet inte, dö lite. Slappa osv. Jessika sticker på bio sen så då blir jag alone. Funderar på att verkligen ta den alonetimen, eller borde jag göra nåt? Återstår att se. Nu ska jag återgå till mitt. Återkommer sen! (ÄLSKAR att jag fick med tre ord med åter i. NAJS)

Kommentarer
Postat av: Axel

klart du borde göra något rut, det är FREDAG

2010-10-01 @ 16:34:30
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0