Pompe är partysugen

Internet fuckade upp sist jag försökte göra ett inlägg, därför gav jag upp och åt mat istället. Lika bra, jag började bli cranky av att ha levt på en banan och två oboyglas i 6 1/2 timme.

HUR SOM HAVER, det jag ville komma fram till i det förra inlägget, som då aldrig kom upp, var att vi aldrig stack på Strömpilen. Blev istället en kort sväng på Lagerhaus och Ica grotesk (gourmet) och sen stack vi hem och gjorde mat.

Nu blir det filmkväll för hela slanten. Och just det, Pontus är här och förfestar. Jag vet inte om jag och Jessika är det ultimata festsällskapet med tanke på att vi lyssnar på gammal musik och sitter vid varsin dator i mörkret. Nåväl. Det blir cry me a river-filmer ikväll. Vi börjar med The lifeguard.

Just det, tänkte bjuda er på en bild i förra inlägget också. Vad jag menar med blicken är upp till var och en att tolka fritt. Jag är inte säker själv. Jessika fotade mig i varje fall på Ica grotesk när vi tog en paus för nödproviant.

Kommentarer
Postat av: ellen

älskar sminket!!

2010-10-10 @ 15:55:54
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0