Sicken dag!

Dear God. Please rip my matrix out! Amen.
Kan tala om för er att jag somnade direkt jag kom hem från skolan idag, av ren utmattning och smärta. Vaknade för ett tag sen bara. Alltså ca 6 timmars sömn. Det är fan nästan en nattssömn! Så, någon som vill gissa hur det kommer gå för mig att sova i natt?
 Lätt värt det hur som helst. Har nog aldrig varit så trött nån gång tror jag. Nu är klockan runt halv sju, och varken jag eller Jessika har ätit middag än. Kändes inte så lockande heller.. Men något kanske man borde käka, har trots allt inte käkat sen min dunderfrukost och gofikat på skolan... Hm. Blev inte en så matig dag som jag trott idag! Nåväl, jag lever och mår ändå. Någorlunda i alla fall.

Nu ska jag knåpa ihop en powerpoint tills imorgon. Är jag taggad? Nej. Hatar jag ämnet? För stunden, ja. Kommer jag klarar det? Tveksamt, men jag har inget val!
Jisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0