Svårt val

Kör på en liten bloggbreak nu, tydligen. Fungerar det med. Kan bara uppdatera lite snabbt att jag och Jessika har varit sjukt duktiga och städat hela lägenheten i helgen. Sen har vi även snackat engelska i stort sett hela dagen idag. Och just nu håller vi på att laga bakpotatis. Förstår inte var all denna hurtighet kommer ifrån, men jag gillar den. SÅ, med detta vill jag få fram att jag inte har tid med bloggande helt enkelt. Därför funderar jag på att ta en bloggbreak på riktigt, typ en månad eller så.. Fast jag har inte bestämt mig än, jag är inte säker på att jag klarar det. Ska det vara så ska det vara liksom, jag har inte tänkt ta en "typ" bloggbreak. SÅ. Ska fundera på detta en dag eller två.

Kommentarer
Postat av: ellen

neeeeeej! Kommer sakna dig :)

2010-10-24 @ 17:44:58
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Axel

blogga inte för att du känner att du måste, i övrigt är det ju vilket som

2010-10-24 @ 18:08:15
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0