Vilken dag alltså!

Kan säga att jag har haft en minst sagt röj eftermiddag! Jisses vad saker jag hunnit med. Fast ändå inte.

Vi tar det från början. Jag och Jessika försov oss imorse. Jessika, den jäveln, vaknade kvart i sju av väckaren, (Sin väckare, jag får inte ha igång mitt alarm eftersom jag är så jobbig på morgonen och aldrig vaknar av det) stängde sedan av väckaren(?!?!?!?) och somnade om. Tio över åtta vaknade jag och tänkte, oj, kanske dags att stiga upp. Och så blev det. Kom dock bara en kvart för sent, vilket jag tyckte var sjukt bra gjort! Frukost hann jag till och med äta. Eller nästan. En banan. Nåväl. Gick skola, klarade dagen utan bestående men osv. Kom hem, gjorde middag så fort vi kom innanför dörren, var väl avklarad kring kvart i fem nån gång. Då tänkte vi - MMM vad mycket tid vi har över! Så mycket vi kommer hinna med, läxa, diska osv. Gissa om det blev så? Svar negativt. Halv sex ringde Eveline och behövde backup. Fort som fan stack vi in till stan, fick besked om att hon inte behövde backup, och så stack vi hem igen. Så nu är vi tillbaka. Så var det med all den överflödiga tiden... Nåväl, mycket kan man hinna ändå!

Bjussar på lite bilder bara. Från tiden så vi hade mycket tid. Då valde Jessika att posera för mig. Kameran var framme illa kvickt!

Tro det eller ej men photosessionen spårade ur...

och då menar jag SPÅRADE UR! Shit pommes. Kika in senare för att se vad jag menar! Videor är på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0