Godmorgon!

Ah, inte tråkigt med sovmorgon kan jag lova! Trots att jag inte sov så bra.. Avskyr att sömnen påverkas så mycket när man är sjuk. Jag menar, jag är inte nån som har svårt för att sova, EVER, men just när jag är sjuk så blir det så himla oroligt på nätterna. Huvva, inte trevligt alls! Nåväl, nog talat om detta. I skrivande stund sitter jag i storsoffan och ser biggest loser och käkar godis. Ser bra ut va? Strax ska jag gå in och väcka Jessika så vi kan käka och sen bege oss in till staden för att köpa ett nytt cykeldäck. Sen blir det väl eventuellt att leka lite handyman och fixa det där. Får se hur det går, annars får vi inkalla experthjälp. Nej upp och göra lite nytta nu!

 

Kommentarer
Postat av: Axel

'Make a better breakfast faster, Batter Blaster!'



Hårt att lägga ut nyvakenbilder btw.

2010-09-18 @ 12:05:32
URL: http://gondola.webblogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHAA !!! tortellinin kan ligga & jäsa i soptunnan ! Det var bara fyllekäk ;D inte mumms !

2010-09-18 @ 13:32:19
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0