I don't want to die...


Tröstäter godis. Är inte frisk nånstans, men så ska det ju också vara nån gång. Passar på innan jag sticker till ze hufvudstad. Blir en slapparhelg för mig och Jessika, och jag klagar inte. Ska sova tidigt som fan, vakna sent som fan och bara sova hela helgen. Och äta. Tycker det var lite roligt att Jessika planerade sin helg idag. I mat. "Ikväll käkar vi fet mat och godis, och så imorgon kan vi vara lite nyttiga och äta lax och potatis, och så äter vi fruktsallad imorgonkväll." Förstår verkligen inte hur den kvinnan kan vara ofet... Jisses. Nåväl, nu ska jag fortsätta se Simpsons och dö i soffan. Ha en trevlig fredagskväll alla!

Kommentarer
Postat av: Toooon!

Det ser ut som att du tuggar på en påssnus, uuuuschefe!

2010-09-17 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0