Postcards from far away

Godmorgon världen! Nu har jag fått min efterlängtade sovmorgon (På cirkus en halvtimme..) och nu är jag uppe. Eller uppe och uppe, åtminstone vaken. Ska stiga upp nu på ett tag och käka frulle med Jessika. Hon är sjuk förresten. Like really bad. Hur tror ni jag vet? Hon klagar. HELA tiden. Men det är okej, jag är van. Jag var snäll med henne och gjorde te och gav henne nässpray igår innan jag stack ut på bus.

Idag innan jag sticker på skolan måste jag på ica och handla.. Varför? Jo, för att min "grupp" ska ha med sig fika till klassen idag. Jag känner mig faktiskt jävligt purken just nu med tanke på min otroliga studentekonomi. Jag har inte råd att mata en hel klass med pepparkakor... Nåväl. Det får gå ändå. Halv tolv slutar jag idag så jag ska väl inte klaga. Fast det regnar idag...

Kommentarer
Postat av: Axel

RE: Blood Bank



Åh, tack raring! :] Min kväll är gjord!

2010-09-14 @ 21:42:32
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0