GODMORGON


Godmorgon mina vänner! Precis såhär pigg är jag just nu! Vaknade för 2 minuter sen och nu vill jag inget annat än att äta ihjäl mig. Och i skrivande stund kommer jag på att jag har en godispåse i handväskan - THANK U LORD!

Har - som ni mest troligt märkt - inte bloggat om NÅNTING väsentligt på senare tid (Brukar jag göra det annars eller?) och jag vet inte riktigt, jag har bara inte tid med sånt! Jag och min sambo har alldeles för mycket att göra i hemmet så det blir liksom ingen tid över nästan. Såhär ser majoriteten av våra dagar ut nu för tiden:

  • Stiga upp liiiiiiite för sent på morgonen för att just och pass hinna till skolan i tid = ingen tid för bloggande
  • Ha lektion, i och för sig datorbaserad, men internet på skolan spökar i stort sett HELA tiden = inget bloggande
  • Komma hem, laga mat, städa, tvätta och eventuellt klämma in en powernap där emellan = ingen tid för bloggande
  • Se idol kl 8, eller nåt annat värdelöst tvprogram mest i syftet att bli tillräckligt trött för att kunna lägga sig och sova = egentligen tid för bloggande, bara ingen ork

Så, vad kan vi då summera här? Först och främst, mitt liv är fasansfullt enformigt med tanke på att jag faktiskt kan skriva upp i turordning vad vi gör... Sen att jag inte har tid att slänga in ett långt välformulerat inlägg på bloggen! Men vad gör det om hundra år, jag tror inte ni lider!

Hur som haver. Idag ska jag försöka ta tag i mitt liv och inte bara sitta här hemma i Nåda och ruttna! Off to new adventures!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0