BIG fat update

Hej. Har stått mer eller mindre still här, men vad gör det om hundra år!
Antar att de flesta redan sett alla bilder som cirkulerat ute på facebook angående den trevliga tillställning jag befann mig på om lödagsnatten, dvs sambosarna Ellen, Eveline och Idas födelsedagspartaj! Fett ös @ the penthouse, dörrvakter och fina kläder. All in så att säga! Taggar nu fett till Jessika blir arton! (21 dagar. Hon räknar alltså dagarna nu... Jessika idag vid bordet: "Imorgon är det 20 dagar kvar till jag blir 18! SKA VI FIRA DÅ?") Jag lär bli festfixare, vilket är kanske det jobbigaste i världen. Men jag är taggad ändå, känns så himla kul att få göra nåt stort för frugan liksom. Förövrigt så får gärna den som kan kirra lokal snacka med mig snarast! Puss på er för det.

Hur som haver. Eh. Lite update om livet då. Idag försov jag mig, kom 30 minuter sent till skolan (Förvånansvärt lite, trots allt) MEN gjorde däremot klart dagens uppgift på ungefär halva tiden, vilket INTE är likt mig! SJUKT nöjd, alltså helt SJUKT nöjd! Sen slutade jag lunch, och stack in till stan med Jessika och Andrea. Var i behov av en ny mascara, men det blev lite mer än så - En långklänning (Har en likadan i svart, nu har jag en i grönt också) för 75:- och en grå vanlig tischa för 25:-. HELT ok shopping.

Ikväll ska vi gå på bio. Pardejt, SUPERMYS. Alla har dessutom fått biobiljetter av skolan, älskar fan JB ibland, så det kostar ingenting. Kung för oss som är fattiga studenter! 

Nu ska jag väcka upp Jessika från hennes powernap, sen städa läggan, FÖR DET BEHÖVS! Puss på er kvinnor och män!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0