IT'S FRIDAY, FRIDAY!

Hej och hallå! Idag är det Friday, Friday, gotta... Nä, men idag blir det helg. Det är skönt. Skönt att jag inte heller har nånting inplanerat. Vad jag än gör blir spontant, och spontant är asnajs. Jessika sticker nog hem till Malå så antingen blir jag ensam i läggan eller så sticker jag till mamma i Lövånger. Eller så skaffar jag besök så jag slipper vara ensam. Funkar vilket som!

Hur som haver, just nu pluggar jag inför svB nationella som infaller på torsdag. KEWL. Nationella är alltid roligt. I eftermiddag är det nutida konst där vi ska ha en diskussion. Jag är asdålig på att debattera... NÅVÄL, det är friday friday så ingenting kan bringa me down!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0