PÅSK ÄR NAJS

HEJ VÄRLDEN!
 Idag är söndagen, vilodagen, påskdagen(?) och CHILLDAGEN. Ni kan förstås då alla lista ut att igår var lördag, påskafton och PARTYDAGEN!

Begav mig mitt på dagen tillsammans med Jessikas gofamilj till deras stuga. God mat, diverse lekar och pub var vad vi hann med igår. SJUKT härlig dag, speciellt med tanke på vädret! Nu är det fan sommar snart alltså. Känner hur man liksom tinar upp!

Hur som helst, ikväll tar jag och Jessika bussen till Umeå, och imorgon fyller Jessika 18 bast så jag antar att vi ska hitta på nåt mysigt! På tisdag är allt back 2 normal, men jag får åtminstone mjukstarta med 40 mins lektion ENDAST. Soft. Hur som helst, nu ska jag ut och sola på Jessikas altan och bara leva loppan. Eh, har ingen bild att bjuda på som har med nånting att göra så jag lägger ut en bild på min nybytta piercing, bara för att! FIN VA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0