TALLIS

Okej, jag passar på att blogga som en jävel medan jag har Annas internet (Mitt internet fungerar i stort sett inte + att min dator behöver en rejäl genomblåsning. Ej okej.)
Vi hängde på årets sista Talludden i helgen. Eller ja, rättare sagt i lördags om man ska vara kinkig! Det ägde i alla fall, och jag och Jessika var duktiga flickor som var nyktra. (Hej mamma, älska mig)
Kan meddela herrskapet att jag aldrig dansat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde den kvällen. Var totalt genomblöt i stort sett hela kvällen, och tro mig, det var ej regndropparna som joinade oss ett tag där på kvällen, nehejni, det var ren och skär svett! SVETT I TELL YA! Yum. Nåväl. Det var kul.
PS. Natali ser fullare än fan ut på bild nr. 4, bus she's not. Bara så ni vet. Önskar att hon var dock. Kaoz. KAOZ.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma älskar dig.

2011-09-01 @ 20:17:45
Postat av: Natali

snap in ma face.. hahhaha vilka jävla bilder....

2011-09-03 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0