Hot Minnie

Har frääääääääschaste naglarna i la stada! Älskar att jag köpte ett nagellack på H&M i bara farten när jag var ute och smygshoppade nån gång, bara för att jag verkligen behövde ett rött nagellack. Kostade väl kanske 15 pix och låg i en sån där liten låda som alltid ligger bredvid disken. Så här ser flaskan ut. Inte allt för välbådande, right?
Men ACK så fel man kan ha! Det här lacket är allt jag önskar mig. Jag kan leva lycklig i alla mina dagar så länge jag har det här lacket! (Vilket minst troligt kommer räcka alla mina dagar, men ni hajar grejen) Så, nu till den stora frågan; vad gör man när lacket tar slut?! Jag lär dö. 

Ps. Jag känner mig som tjejen i båten i PS I love you.

Ps2. På bild nr 1 ser ni en sneakpeek på jeansen jag köpte idag. Mer om dom vid ett senare tillfälle. Puss på er, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0