EN INTERIMISTISK ÖNSKELISTA INFÖR JULAFTON

Dessa badboys är fortfarande något jag suktar efter. M-jau.
Sen ett till par Dr Martens, svarta med foder. Tack jultomten.
Och eeeeen dunjacka. För att jag är så JÄVLA frusen på vintern. Helt stört. Gärna fjällräven, men vad jag vet är min närmsta släkt/vänner inte miljonärer. Nåväl. Röd eller khakigrön vill jag ha! Tack.
Underställ från Eivy, för att dom äger. Och för att jag är kall på vintern.. Jag verkar ha ett sorts varmhets-tema här. Hm...
Presentkort vill jag också ha. Gärna på T-shirtstore. En miljon skulle sitta fint. Tack.
Uhm. Sen vet jag inget mer. För stunden. Tro mig, det finns, bara inte inside my brain, right now. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0