NEW GIRL

Okej, jag har något att erkänna... Det är något jag undanhållit från er den senaste tiden. Det kan vara livsavgörande för vissa, och jag ber så heeeemskt mycket om ursäkt för det. Verkligen. Så. Here it goes.
JAG HAR UNDANHÅLLIT VÄRLDENS BÄSTA SERIE FRÅN ER. Jag vet, det är avskyvärt och borde straffas med döden, men jag har varit så uppslukad av dess geinalitet att jag helt enkelt inte tänkt på det. Nåväl. New girl. Världens bästa serie. Tyvärr har det bara kommit ut 8 avsnitt so far, och jag längtar något så fruktansvärt mellan varven ett nytt avsnitt släppt. GEESH som Jess, the one and only, the new girl herself, hade sagt. Nåväl. See och njut av detta korta, men otroligt beskrivande lilla klipp, och förlåt mig än en gång för att jag undanhållit detta för er.
MVH Rut.

Kommentarer
Postat av: Sandra stenberg

Haha jag har också sett alla dom avsnitten! Hur grymma som helst! Sitter bara och väntar på mer nu ;D

2011-12-10 @ 00:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0