Sen sist

Hej. Jag har inte skrivit på BRAAA länge nu, och vet ni vad, ni har inte missat speciellt mycket. Men för sakens skull måste jag väl dra en snabbis om vad som hänt sen sist.
  1. Jag har lyssnat på Myloto Xyloto ungefär alla dagar sen förra måndagen - sisådär 2 dagar = BRA GLAD TJEJ
  2. Jag och Jessika har julpyntat hemma. Julstjärnor, kanelljus, julgran...
  3. Vi har köpt en julkalender. En TRISS-kalender = en trisslott per dag fram till jul = RIKA TJEJER. Kanske.
  4. Jag har börjat älska en ny serie, New Girl, och får lite ångest att det endast kommit ut 7 avsnitt so far.
  5. Jag har ungefär 0 kr att handla julklappar för. Woop woop.

Ja, sen var det nog inte så mycket mer utom det som komma skall, och DET ska ni veta, är inga dåliga grejer! I alla fall inte om man ser inom den närmsta framtiden, dvs imorgon! Hade tänkt mig en allt annat än vild helg i helgen, och har jobbat både idag och ska jobba imorgon. Men se på satan så det kan gå, för imorgon tar jag bilen (OPPA, körkort äger) till Malå och hänger med älskade, ÄLSKADE Linnéa! 70-talskväll på hotellet verkar också locka mitt sällskap, så om jag inte passar mig blir det en tripp dit också. Jisses. Jag är hotellet-gammal nu. Wow. Nåväl. Taggad tjej!
Hur som haver. Uhm. Nu ska jag se en film och sen sova så jag inte somnar framför ratten imorgon! Puss på er! OCH GOD JUL, även om det är 22/21 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0