Fet bildbomb på - vem annars - MIG

Okej, så här. Bad Jessika ta en "dagens outfit"-bild på mig. (EH okej...) Nåväl.
För att inflika litegrann så fick jag ett samtal tidigare ikväll, som, för att summera det hela väldigt kort, slutade med att jag tydligen har vunnit en "photoshoot" med makeoverstudio, nu på lördag. Väldigt spännande! SÅ, summan av kardemumman så fick jag ju alltså lite träningstid nu medan Jessika skulle lyckas ta en fin outfitbild. Gick dock sisådär... Kanske inte är nån naturbegåvning va...


Kommentarer
Postat av: vickan

Asså shiiit!!!! :D

2011-02-03 @ 18:00:48
URL: http://kallamigvickan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej! Fin kommentar. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag är fördetta hästtjej som tröttnade på stallet och sålde ponnyn, blev resnarkoman och kände efter några år att resandet blev ohållbart och började därför plugga. Det är jag det! Vem är du?

2011-02-04 @ 19:38:31
URL: http://osvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0