I BELIEVE IN A THING CALLED LOVE

Sådär, årets challenge är överstökad! (Grov överdrivt. Eller inte grov, men en överdrift i alla fall...) HAR i alla fall sjungit I believe in a thing called love (Dumma klassfestlöfte...) på skolan, in front of people, and I rocked. <-- Läs mer Jag var väl lika medelmåttlig som jag alltid är. HUR SOM HAVER är jag stolt över mig själv osv. Var inte ens nervös, and THAT'S weird.

HUR SOM HELST, gud vad jag pladdrar på. Nu ska jag och Jessika göra nån mysig alla<3dagmat, sen mysa med ppls, återstår än att se vilka dock. Man vet aldrig liksom. Nåväl. Nu ska vi ta tag i våra liv! PUSS PÅ ER på denna mysiga kärleksfulla dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0