Och så var det det här med vattnet ja...

Sitter just nu på min Nutida konst-lektion och tar reda på spännande grejer om Tegskyrkan. Eller ja, spännande och spännande, det är väl en smaksak! HUR SOM HAVER, idag är det fredag, och Jessika har bestämt sig att sticka hem över helgen. Jag tar då tillfället i akt att spendera lite alone-time in ze apartement. Sjukt skönt! Däremot mindre skönt ifall vattnet inte fungerar. <- ALLTSÅ, vårt vatten var avstängd imorse. Trevlig surprise sådär halv åtta på morgonen! Jessika sa sen att det verkade som att det var fel på nån ledning nånstans på vår gata. Hoppas och ber till gudarna att vattnet funkar så jag åtminstone kan bo där! Jesus christ...

Något mer spännande är att jag och Jessika + ze crew såg Paranormal activity 2 igår. Inte så spännande i sig. Däremot spännande att gå ner i källaren och hänga tvätt efter filmen, sådär kring tolvslaget. Nåt som är ÄNNU mer spännande är att jag måste ner i källaren ensam ikväll/imorgon för att hämta upp tvätten vi hängde upp igår, eftersom Jessika sticker hem... Hm. Nåväl, det som inte dödar, det härdar!


Härdad B-rud, 4 bast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0