personlighets-update

Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det tidigare inlägget. Helt huller om buller och jättejätteknepigt. Nåväl, kan dra en lite finare version nu av vad som pågår i mitt liv för tillfället!

Såhär:


Senaste veckorna har varit... Spännande. Nytt folk, dåliga rutiner, dålig mat osv. Men nu är det nya tider, folket är inte så nytt längre, rutinerna kommer tillbaka och diet står på matschemat. I skolan går det... Ej framåt, men det går i alla fall inte bakåt. Står ungefär på plus minus noll nu tror jag, och förhoppningsvis kommer mitt engagemang tillbaka tillsammans med solen och sommaren! Mitt känsloliv och mina relationer skäver och helt ärligt fattar jag inte hur nån överhuvudtaget orkar umgås med mig med tanke på mitt humör konstant svänger värre än en gamling till dragspelsmusik och dansband. OKEJ torr liknelse, men vafan, ni fattar grejen va! Hur som helst, snälla snälla snälla TYCK OM MIG även om jag är a pain in the ass... (Nej, jag ber inte om det här på allvar. Ditcha om det känns bättre, det hade jag gjort!)

Okej, en liten update på... Mig. Känns det bättre nu? Att liksom veta att jag lever? Klart det gör!

På återseende ppls!


Längar till sommaren NALTA

Kommentarer
Postat av: Anna

ditcha finns inte. Nevurrrr!! alla har sina dåliga sntunder, du är bara mänsklig fina rut!

2011-02-28 @ 23:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0