Trött/less/sjuk osv

Är helt klart inne i ett bad flow nu. Ni vet, ett sånt där flow när allt bara känns lite jobbigare än vad det brukar/borde. Kan väl delvis bero på sjukdomen jag dragit på mig, vilket i sin tur leder till att jag försover mig varje morgon trots att jag sover mycket. I natt har jag t.ex. sovit elva timmar (Minus alla gånger jag vaknade, dvs typ en gång i timmen...) men trots det kom jag en timme för sent till skolan. Hur är det möjligt? Jag förstår inte. Eller jo, uppenbarligen gör jag ju det...

Hur som haver. På den här lektionen, som jag som sagt kom en timme för sent till, har jag inte gjort nånting. Och tolka mig inte fel nu, jag är inte sån slacker. Jag har faktiskt ingenting att göra. Har tränar lite låttext osv, men annars finns det inget mer för mig att sysselsätta mig med. Har funderat på att sticka hem ett bra tag nu, är som sagt sjuk som ett skogstroll, men jag har trots allt bara trekvart kvar att uthärda. Kanske funkar. Kanske inte..

Men okej, vi säger så. Halv tolv tar jag en buss hem och lägger mig och ser en fet film tills jag däckar! Sen ska jag sova tills jag vaknar, och det må fan vara när det vill! Jag ska sova tills all sömn är borta ur mig! <- många utropstecken, men jag försöker uttrycka hur less jag är nu. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0