Abdominal crunchesssss

Har åkt på sjukaste halsontet i världshistorien. Eller, nåt i den stilen i alla fall. Min högra halsmandel känns som en arg sågklinga and it makes me sad. Mamma ska handla halstabletter till mig och jag ska bara tycka synd om mig själv tills dess. I övrigt är jag rätt frisk. Lite snorig, men det är sånt man får räkna med.

Idag kommer kanske våra Umeå-vänner hit. Planen de har är att lifta hit, från Umeå? Will they succeed? Vi får se. Vi hoppas det i alla fall! (Jag och Jessika alltså, men det antar jag att ni redan listat ut)

Nu ska jag eventuellt hoppa i duschen, klä mig och följa mamma och köpa halstabletter. Jessika följer väl också med, som en liten följeslagare, men det kanske ni också hade listat ut.

Förresten, sista stycket nu. Jag har träningsvärk. I magen. Gjorde mina 50 situps (Gjorde egentligen crunches) igår. Plus några till. Plus några armhävningar. I'm the man.


Ungefär såhär less är jag på min hals just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0