BABBEL

Äntligen har den försvunna kvinnan Linnéa hittat sig hit till vår mysiga boning, och här planerar vi att behålla henne föralltid. Skämt åsido, hon är äntligen här, och här spenderar hon hela helgen. Skall för allt i världen ta vara på tiden, 3 dagar är trots allt inte så mycket. Helgen blir även fullpackad med annat, så jag antar att sömnen söndagnatt kommer vara neverending. Tur att jag har sovmorgon till kvart över tio måndag morgon då! KA-CHING. Hur som helst, när Linnéa kom hit kring halv åtta nån gång satt vi oss och åt rätt omedelbart. Hungriga tonårsmagar behöver stillas för att förhindra tonårspsyket att explodera. Efter maten har vi bara målat naglarna, och nu ska vi förhoppningsvis sova för jag är T-R-Ö-T-T. (Jag hoppas att ni tar mig på större allvar med tanke på både capsen OCH bokstaveringen)

Har ju förresten inte berättat hur otroligt hurtig jag varit idag. Hade då sovmorgon idag till halv ett, MEN en sån fin dag som denna kunde bara inte slösas bort sådär, så jag steg upp kvart i nio imorse. ...Okej, för att vara ärlig hade jag redan sovit nästan 10 timmar då, så jag klarade inte av att sova mer. HUR SOM HELST, när jag väl stigit upp kände jag att jag inte bara kunde sitta och slöa tills jag började, så jag stack ut och intervalljoggade i 30 min. Detta är stora steg i ett liv som mitt kan jag säga! INTE varje dag det händer. Sen gick jag både till och från skolan, så jag har alltså tjänat ihop 90 minuters motion idag! Wow säger jag bara. Sen hade även jag och Jessika styrkepass igårkväll, plus att jag hade ett eget i förrgår vilket innebär TRÄNINGSVÄRK idag. Sköööööönt, åh så jag trivs. Hur som helst, detta blev ett sjukt långt inlägg om i stort sett ingenting vettigt, så jag avslutar det med en bild som inte har med nånting att göra. Taco bock!


Kommentarer
Postat av: ellen

såå sjukt snygg!

2011-01-27 @ 22:47:38
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0