Helt gudomligt kungligt svinbra!

Linnéa min vän har lämnat oss. Det är lika sorgligt som det låter, trots att hon inte har gått bort eller så. Har haft en helt underbart kungligt genialiskt bra helg i helgen, och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna summera allt så att ni förstår.. Men jag säger såhär, att jag har haft VÄRLDENS bästa sällskap 24 timmar om dygnet (Trots att jag blivit utsatt för diverse trakasserier. Någon som reagerar på ordet clementin? Det gör Linnéa, Jessika och Andrea...) 

Imorgon har jag sovmorgon till 10.15, och detta känns bara lägligt och praktiskt på alla sätt och vis. Trots det viker jag in årorna nu, för att ligga lite med (eller på, välj själva) spikmattan.

I brist på annat lägger jag ut en gammal bild bara, helt random sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0