Here's the compensation!

There, there, ni kan vara lugna nu. Jag är tillbaka. Klockan är halv tio-ish, och jag planerar att sova ungefär nu. Känner att jag har ett par timmars sömn att ta igen när jag både arbetar OCH tar vara på mitt liv. Jaja. Dagens viktigaste sysselsättning har varit att "fixa" mina naglar. Det är ungefär så mycket man hinner med efter jobbet. Och just det, jag har tvättat mina skor också. Och ätit tacos. Och duschat. DET är vad man hinner efter jobbet.
Här har ni en bild på mina naglar före och efter the transformation, bara som nån sorts liten kompensation för att jag är så tråkig nu för tiden.

Bild nr 1: Naglarna innan. Två veckor gammalt svart nagellack med en touch av vit väggfärg. Fashion you might say, pain in the ass I say.
Bild nr 2: The transformation. Hade nästan glömt vad som fanns under det där bortskavda nagellacket. Tydligen fann det sju mil långa naglar som bara väntade på att få en ordentlig manikyr. Det sket jag i och drog på ett lager genomskinligt lack bara för att. Jag vet. Badass.
Tycker även att det är lite tjusigt att det ser ut som att jag spelar gitarr på mina fina bilder. Först ett G, och sen nåt typ av E. See? Men vad gör man. Har man det i blodet så har man. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0