Kinda bildlöst, men vad tusan!

Hej hej, hemskt mycket hej! Sitter nu och försöker trycka i mig sista biten pizza och ser tv. Ypperligt tidsfördriv på en söndag, imo! Ypperligt tidsfördriv när man är lite bakis också, precis som jag är idag. Men jag gråter ej över bortsupna hjärnceller, för jag hade en sjukt BRA kväll igår! Blev en lite speciell kväll men på alla sätt och vis bra och rolig och sådär. Lite smakprov på vad som hände igår: Beachvolleyboll på Avabeach, (Nej, jag spelade ej!) (Snyggt rim, jag vet.) grillmiddag hos och med kusiner och respektive mm, bad i Gissträsk, drinking games på gräset etc etc etc. Mycket trevligt, även om jag var yngst av ALLA. Men det funkar det med. Vad gör man liksom!

Nu ska jag fortsätta slappa tills jag blir hämtad av AG och sticker tillbaka till Lövånger för att jobba hela veckan. Taggadtjej_93!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0