THE BOY'S ARE BACK IN TOWN

Heeeeeej alla sötizzzzzar! Jag hoppas ni saknat mig och min vanligtvis OTROLIGT givande bloggning den senaste veckan! Skämt åsido. Såg min kära vän Annas lilla gästbloggning och jag kan säga att jag inte skrattat så mycket på länge, och jag har trots allt bara haft roliga saker för mig den här veckan. Wow. Hon är verkligen fin hon, Anna. Hon förstår mig som ingen annan gör. Hon liksom vet vad jag hade gjort här på bloggen. Verkligen.
Hur som haver, kommer upp lite bilder och filmer mm från mina och Jessikas stordåd. Tyvärr inte speciellt givande när vi lagt ner mer tid på att ha kul än att fota/filma. Men nåt kul ska vi nog få tag på! Men det tar vi sen, nu ska vi lägga oss och slö-se The Mentalist. Har ju trots allt en egen säng att sova i för första gången sen förra lördagen. Smell ya later bitches! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

jag fattar inte om du är ironisk eller inte :S

2011-07-05 @ 21:37:49
Postat av: Petter

Länka till Draken!!! :D

2011-07-06 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0